fredag den 4. november 2011

Away from school

Hej alle!
Jeg har startet denne blog, fordi jeg elsker at fotografere. Jeg vil dele mine fotos med jer, og I må meget gerne skrive hvad I synes om dem. Jeg har lidt problemer med headeren, så jeg kan ikke have andet end den kedelige en jeg har, foreløbig. Hvis I vil læse mere fra mig, så besøg gerne min anden blog, hvor jeg skriver om min hverdag, med mere. Adressen er http://stjerne-regn.blogspot.com/. Jeg er ikke den bedste fotograf, men jeg elsker at tage billeder, og det er pointen. Hvis I vil se flere fotos fra mig, så besøg også denne blog, som jeg har med min veninde Stine. http://fotoglaeder.blogspot.com/. Hvis du vil høre mere fra Stine, så tag også et kig på hendes blog, ved at klikke her. Af hensyn til navnet, Away from school, var det bare noget jeg kom på. Jeg sad og lavede Stines blog, og der foreslog jeg Away from school, men hun ville hellere have Colour My Life. Derfor valgte jeg at lave en blog med dette navn. Navnet har ikke noget specielt med fotografering at gøre, men jeg synes det lyder fedt.
- Jeg håber I vil følge med! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar